۳/۱۰/۱۳۸۴

...خب الحمدلله كه انتخابات نزديكه و سوژه براي جماعت بلاگر-كه براي جميع آحاد ملت- فراهم شده..
الحق هم اين كانديداها هيچ حسني اگه نداشته باشن-كه دارن-اقلكم سوژه هاي رديفي هستن...
شما راي ميدين؟
اگر جوابتون منفي هم هست مهم نيس..به هر حال انتخابات موضوع مهميه و من ميدونم كه دلتون براي آينده وطن مث گنجيشك مي تپه..در همين راستا من يه پيشنهادي دارم كه ذيلا عنوان مي كنم:
"جايزه بزرگ رياست جمهوري"
هدف:
1- هدايت علايق شما
2-جذاب تر كردن فرايند انتخابات
3-كسب رزق حلال
4-تحليل پيش بيني هاي عمومي
5-پيشگيري از بروز عارضه "ديدي گفتم" و "من مي دونستم" حاد در شركت كنندگان
شرح مختصر:
1-شركت كنندگان-پس از پرداخت وجه شركت در مسابقه-نسبت به پيش بيني موارد زير اقدام مي نمايند:
-تعداد شركت كنندگان
-برنده انتخابات
-سهم هر يك از كانديداها(درصد)
2-ورود اطلاعات وطبقه بندي
3-اعلام برخط_آنلاين- نتايج پيش بيني ها
4-صبر(تا زمان اعلام نتايج)
5-رتبه بندي شركت كنندگان
6-اعلام نفرات برتر و اهداي جايزه
نكات تكميلي:
شما مي توانيد در مسابقات جانبي(رايگان) خوشتيپ ترين نامزد،روراست ترين نامزد،راست ترين نامزد،برتر ترين پوستر تبليغاتي،مضحك ترين اظهار نظر و ... شركت نماييد
اين تارنما از همكاري كليه افراد علاقه مند كه حاضر به مشاركت در اجراي آن-با يا بدون اطلاع اين حقير- باشند استقبال مي نمايد
"توجه فرماييد:"
انتخابات و سرگرمي هر دومسائل بسيار مهمي هستند لذا پيشنهاد بنده را جدي بگيريد و شرط بندي روي انتخابات هم با توجه به شباهت تام و تمامي كه با اسب سواري و تير اندازي دارد علي الاصول از لحاظ شرعي محل اشكال نمي باشد.
با تشكر و تقديم احترام.

هیچ نظری موجود نیست: