۹/۱۰/۱۳۸۱

PIZZA

-چطوري؟
-اي بابا..اخ.. پيف..اه ..اوه..اين چه وضعيه آخه؟
اينم زندگيه؟..گندش بگيرن...اون از اون ،اينم كه از اين..هر چي زور مي زنيم هيچي...اول قرار نبود!چرا اينطوري شد پس؟!....مزخرفمزخرفمزخرف...خيلي مزخرف.
-ميگم...كاري نداري؟!
(...لابد اگه بگي“ خوبم“ سوسك ميشي!)


-چرا؟
-چون :رفيق ناباب،استبداد،خفقان،فشار كار،بدهي،اين مردم نفهم،خستگي،نون بربري،زغال خوب،به خاطر خودت،آينده نا معلوم،مبارزه با سيستم،همرنگي با جماعت،....
-گه خوردم!
(..بگو“ببخشيد“،يا اقلا بگو “دلم خواست“)

-چه خبر؟
-هيچي!..تو چي؟
-....هيچي!
-نه!جدي!؟
( ] ...[ )

-تو مي گي چيكار كنم؟
-نظر خودت چيه؟
(ر.ك. دستور العمل مشاوره)

-مياي بريم كوه؟
-مگه بيكارم؟!

-حالت خوبه؟
-از تو كه بهترم!

***

..در ادامه مطلب فوق:
ديشب تو همت، يارو نئشه و خراب كوبيد در كون ماشين پشت سريم،اونم تحت تاثير نيوتون بي شرف، اصابت كرد به ماتحت ماشين من.ماشين خودش و پشت سري من له و لورده شدن.منم سهم خوش شانسيمو دشت كردم و مختصرا هاچ بك شدم.(نيم ساعت قبلش براي اولين بار در زندگيم تو يه قرعه كشي برنده شده بودم: “يك پيتزا براي هفته آينده !“)
حالا پياده شدم ،دارم كمكش مي كنم،بهش ميگم:خودت خوبي؟
ميگه :از تو كه بهترم!

(شايدم راس ميگه!چون اون بيمه داره ،من نع!)


***

در اثر مطالعه يك كتاب كوتاه، از مطلب بسيار مهمي مطلع شدم:
شبانه روز براي اديسون،گاندي، بيل گيتس ،جان لنون و..هم درست 24 ساعت بوده است!
باشد تا اين حقيقت بديهي مثبت انديشانه را نيز ضايع كنيم!!

هیچ نظری موجود نیست: