۳/۲۹/۱۳۸۴

تو يه جاده نسبتاً صاف داري مي ري..بي احتياطي مي كني و ميري تو با قالي ها..حالا بايد به يه مدت توقف و يه عمل جراحي بدون بي حسي (اونم با ريسك بالا)رضايت بدي..به صرف اين كه نميري و بچه هات يتيم نشن

منطق ناقص من حكم مي كنه كه الان بايد به هاشمي راي داد..هنوز دستم قانع نشده كه اسم شريف!! ايشون رو ،روي كاغذ بنويسه و دلم رضايت نميده براي قانع كردن ديگران
مث همه راي ها ،هم ما هم بقيه دنيا معني قضايا رو مي فهميم.و اين فرصت حداقلي وجود داره كه به جاي محكوم كردن همديگه به خودمون و بقيه نشون بديم از عقل سليم برخورداريم.

ميگن در جهنم مار هايي هست كه ادم از دستشون به اژدها رضايت مي ده و اگه يه متر جلو رفتن از در جا زدن بهتره..8 سال عقب رفتن هم بهتر از 25 ساله.

فرانسوي ها البته از ما دموكرات تر هستن..دموكراسي بهتري هم دارن!از شيراك هم خوششون نمي آد..ولي پارسال روزنامه هاشون تيتر زدن:"شرم"... روزنامه هاي ما جيگرشو ندارن..شايد هم قضيه واقعا جاي خجالت نداره! و ما همينيم كه ديديم.اين كه ما همين هستيم يا نه رو به سهم خودم با تواناييم در قانع كردن دستم به نوشتن اسم اين جناب روي كاغذ مي سنجم...و راستش اين احتمال رو مي دم كه ما همين باشيم..اما باز به نوبه خودم اقلا دوس ندارم كه همين باشيم..چي شد!!

اگه احساساتي نباشم بايد بگم با رفسنجاني شانس بهتر-يا كم بدتر-ي براي ادامه حيات روش زندگي و طرز فكر آدم هاي مث من (و شايد شما)وجود داره..اكثرا هم موافقن با اين نظر ..منتهي اينكه ما دل اين رو داريم كه به اين بابا راي بديم-و پر و پيمون هم بديم-توضيح نهايي رو در مورد ما-ما ايرانيها!-مي ده.

پ.ن:من آقاي هاشمي رو "عالي جناب" با تمام اوصافش مي دونم..(اخيرا فهميده ام تندرو حساب مي شيم ظاهراً-از اون چيزي هم كه نوشتم مي ترسم واقعاً)و اونچه در اين تريبون ده نفره گفتم با اين فرض نوشته شده و ترديدي در نوع گلي كه ايشون به سر امثال بنده (شايد شما) مي زنن ندارم..بي تعارف از اين كه حرفهايي كه زدم به نظرم درست ميان متعجب و قلبا شرمنده ام

هیچ نظری موجود نیست: